Een kleurrijke update met heel wat extra's

Versie

2.4.0

10/1/2022

Leesbevestigingen, formulieren met kalenders, kleurrijke berichten, afspelen van audio bestanden, meer opties voor beheerders,...

Wat is er nieuw?

Nieuw type vraag bij formulieren: kalenders

• Laat gebruikers één of meerdere data aanduiden binnen een zelfgekozen datumbereik.
  • Kies welke dagen van de week beschikbaar zijn.
  • Bekijk resultaten per gebruiker of exporteer de resultaten naar Excel voor uitgebreide verwerking.
  • Ideaal voor bv. het reserveren van warme maaltijden of soep op school.
  • Formulieren werken nu ook op organisatie-niveau

Extra tijdslijnfuncties

• Tast niet in het duister: ontdek wie je tijdslijn berichten al heeft bekeken.
  • Je kan de kleur van een bericht aanpassen naargelang de inhoud van het bericht.
  • Wanneer je MP3-bestanden deelt in een bericht, kan je deze eenvoudig afspelen in de app.
  • Bekijk alle berichten die je zelf geplaatst hebt via je profiel.

Meer opties voor beheerders

We hebben heel wat veel gebruikte functies van ons beheerders portaal naar de app gebracht. Als beheerder kan je nu ook volgende acties in de app uitvoeren:

• Nieuwe gebruiker toevoegen aan je organisatie
  • Een groep toevoegen of verwijderen
  • Gebruikers toevoegen en verwijderen uit groepen
  • Groepen (de)activeren
  • De rol van groepsleden aanpassen
  • Profielfoto en kleur van een groep aanpassen

En nog zo veel meer

In elke update zitten heel wat kleine verbeteringen, ontdek ze hieronder:

• De app werkt nu nog sneller en voelt nog vlotter aan
  • Chat met een gebruiker via een knop op hun profiel
  • Het detailscherm van een groep is nu ordelijker en toont meer in één oogopslag
  • Je kan nu zien of een contact van een gebruiker actief is op Tapp
  • Bug waardoor heel af en toe een foto niet wou laden is opgelost
  • Bug waardoor foto's of video's niet getoond werden wanneer er geen beschrijving was aan toegevoegd opgelost
  • Bug waardoor data selecteren bij het bewerken van een evenement niet werkte opgelost
  • Bug dat bij het openen van een melding aangaf dat het bericht of evenement niet bestond opgelost

Wanneer beschikbaar?

Deze update is onmiddelijk beschikbaar in de Google Play Store & de Apple App Store!

Feedback?

Goede ideeën en constructieve feedback zijn meer dan welkom bij Tapp. Heb je een idee of suggestie? Stuur dan gerust een mailtje naar vincent@tapp.be!

Laat onze experts je rondleiden

In onze online live-demo gaan we stap voor stap door alle functies van Tapp.

Boek een demo

Véél 💪 voor weinig 💰

Bij Tapp krijg je véél functies voor een kleine prijs. Via ons transparant prijsmodel weet je exact wat je betaalt, zonder verrassingen. We houden onze prijzen zo laag mogelijk, zodat er meer budget over blijft voor andere dingen. Je kan Tapp trouwens 30 dagen gratis gebruiken zonder limieten!

🚩

Groepen

Deel leden eenvoudig op in groepen. Elke groep heeft zijn eigen kalender, nieuwsoverzicht, aanwezigheden,... Leden kunnen lid zijn van meerdere groepen.

🌈

Jouw kleur en logo

Jouw huisstijl komt terug in verschillende elementen.

💬

Chatten

Eenvoudige chat tussen ouders en begeleiding. Een laagdrempelige manier voor vraag en antwoord.

📸

Deel supersnel foto's van op je smartphone met onze handige app.

😁

Gezichtsherkenning

Tapp kan voor jou gezichten herkennen en indien nodig onherkenbaar maken.

🎥

Upload korte video's en deel levendige momenten met ouders.

📄

Bijlagen

Voeg brieven, reglementen,... eenvoudig toe aan een bericht.

🙋‍♀️

Formulieren

Verzamel snel input met de superhandige formulieren in Tapp. Antwoordstrookjes zijn verleden tijd!

👍

Interactie

Simpele interacties met vind-ik-leuks en reacties.

🗓

Niemand mist nog een gebeurtenis met een gedeelde agenda per groep.

🔄

Laat evenementen in de kalender automatisch dagelijks, wekelijks, maandelijks of jaarlijks terugkeren.

RSVP

Leden of ouders kunnen aanduiden of ze aanwezig zullen zijn op een activiteit.

📝

Aanwezigheden registeren

Aanwezigheden van één of meerdere groepen, al dan niet op basis van een evenementen in de kalender.

💻

Aanmelden met

In Tapp kan je aanmelden met je Google en Microsoft account alsook met je Apple-ID.

🤖

Integraties

Tapp integreert met Informat en Microsoft 365. Zo haal je automatisch leerlingen, leerkrachten en klassen op uit Informat en synchroniseer je deze met Microsoft 365.

⬇️

Importeren

Gebruikers en groepen kan je eenvoudig importeren uit een .xslx bestand.

Onze prijzen